lördag 3 oktober 2009

30 års party

Då sitter man här och inväntar kvällen, jag vet inte hur det kommer börja, eller hur den kommer att sluta.
Jag är lite orolig, inte orolig på så sätt att jag inte vet hur allt kommer sluta, men orolig för att det kommer vara sjukt mycket folk och jag känner nästan ingen. Inte vad jag vet i alla fall. Jag hoppas att det går bra i alla fall, men allt brukar lösa sig ändå.

Någon som ska ut ikväll?

Jag hoppas att det blir lite SingStar och poker, infinner sig något av dessa så kommer det att gå bra för mig ^^
Inte för att jag sjunger bra eller är en riktig pokerstjärna, men båda delarna är underhållande för mig. Speciellt poker då jag ofta brukar vinna lite pengar ^^

Den här morgonen har varit lugn och Jonathan har tjatat om att åka till farmor ända sen han klev upp, samma med Yuna men hon vill till mormor.
Jag ogillar att lämna bort dem egentligen, då de har åkt känner man sig så ensam och det är nästan för tyst, men då det gått några timmar känner man ändå att man får lite ro till att göra annat än att bara tänka på dem. De har ju det i alla fall bra där de är.

Måste nämna Idol också lite...
Ni vet Erik, han har ju en röst så att man får gåshud över hela kroppen.
Då han sjöng låten Is it true blev jag alldeles varm i kroppen och håret reste sig på armarna.
Han sjöng dn så himla felfritt.
Nä, han är goe bra på det han gör, även om han sjöng småfalskt igår.

Nu ska jag jag göra annat än att blogga...

Smell ya

Inga kommentarer: