torsdag 1 oktober 2009

Bom di bom

Jaha ja, då var man här igen.
Jag mår bättre idag och har inte alls lika ont i halsen eller tungan, vilket är så himla skönt! Jag orkar inte vara sjuk nu, men det vill man väl ändå aldrig.
Ska snart hämta knottarna på dagis och sedan göra någon middag, eller blir det skräpmat som Emma lyckades läska med?
Jag blev då så grymt sugen så det inte är sant!

En himla massa schwammel blev det på skolan, det går väl inte annat då man är i sällskap med Emma och Linnea?
Haha...

Magen kurrar nu och jag känner mig seeeg... Jag ska då himla inte sova något, jag får hålla mig vaken till vettig läggdags. Funkar inte riktigt att sova från 17 - 20 för att sedan sova igen, även om det inte är någon konst för mig. ^^

Ska fixa tid hos doktorn för att kolla mina värden och så för att kanske få medicin, det skulle behövas, man ska väl ändå inte vara trött ständigt??!!

Stackars barn som bor ovanför oss, hör morsan skrika hela tiden och jag finner att ringa till sociala mycket nödvändigt.
Stackars stackars barn...
Huwwa...

Over and out

1 kommentar:

Linda sa...

Vad skönt att du mår bättre:)