lördag 24 oktober 2009

Shopping!


Då var man och shoppade loss lite igår med karln i Haparanda och Finland, mycket kul var det att sprätta pengar, men det är det väl ändå alltid? Hittade mycket grejer, har några bilder på exempel, dock är inte Lassie overallerna svarta. Jonathans köpte vi i blå, om än vi hade tänkt försökt hitta någon mer neutralare färg så Yuna kan ärva sen. Yunas blev röd. Vi hittade sjukt mycket i Finland som vi både ville införskaffa, men det blev två overaller, en "skidmask" till Yuna (även d Lassie), galonhandskar till Jonathan och 2 byxor till honom. ^^ Man mår så himla bra då man kommer ut från butiken med stor påse och vet att barnen nu också har fått det bästa att ha. ^^ Även om inte plånboken mår alltför bra så gör jag det ^^ Älskar att David har sådant tålamod med att gå runt, det flesta karlar brukar oftast " Är du inte klar snart? Men du har ju redan tittat en gång på det, kan vi gå nu? Jag har ont i benen. Jag måste på toa, åhhhh." Hahaha

Ikväll gör jag inget speciellt, dricker en lättis och ska nog spela poker ^^

David är på lagfest, som jag tycker han förtjänar att åka på, vad annars...han jobbar och sliter så mycket att han förtjänar att koppla av och ha lite roligt.


Nu ska jag gå och ta en rök, sen blir det något annat...


Smell ya!

Inga kommentarer: