måndag 19 oktober 2009

Inte nog med att...

jag vareviga dag får vakna med min älskling David och han tar hand om mig jämt på bästa möjliga sätt, så får jag ett sms att Sara på skolan; God morgon :) hoppas du får en bra dag och sovit gott! Kram! ^^ Mest glad, även om jag då fick det av avundsjuka för att hon fått två sms av vänner imorse och jag sa; Nå, tänk om jag också hade kunnat få ett sådant. Så hon skicka det då vi satt nere i entrén på skolan. *söööt*
David skrev också ett underbart sms där han beskrev sina känslor för mig och hur mycket han uppskattar att vakna bredvid mig varje morgon och hur han njuter av att se att jag sover så gott, jag bara satt med ett leende på läpparna då jag läste det långa meddelandet. Vilken dag det har varit!
Jag är jätte glad idag!

Imorgon har vi prov så kvällen blir att bara nöta och nöta, få in allt i huvudet tills imorgon och sedan påbörja imorgon att läsa till provet som vi har på torsdag och göra inlämningsuppgiften klar.

Har även fått mitt nya, förbättrade betyg i Folkhälsan som blev ett VG på kursen. Nu är jag glad och nöjd, men jag ska också komma ihåg att göra allt briljant hädanefter.

Nu hämta barnen

Inga kommentarer: