tisdag 6 oktober 2009

Squiiiik!

Så kan det låta...

Har haft en fullsatt dag på skolan som började med frågesport om våra sinnesorgan, jag var ju överraskningsvärt duktig ^^
Jag kunde faktiskt det mesta som ifrågasattes.
Men fick också lite stress problem då jag skulle nämna våra 5 sinnen, kom inte på lukt förrän innan gånggången *haha*
Men så brukar det bli i stressade situationer, kanske inte så stressigt, men jag upplever det så i vissa fall.

David har sms:at till mig idag och han skriver så söta grejer.
Nämner en;

"Om alla människor i hela världen skulle vara en prinsesstårta, skulle du vara rosen. Så speciell är du för mig."

Det var så underbart att se det efter en jobbig dag. *wiii*

Snart ska jag bege mig till Malin och bli förhörd på nervsystemet, och imorgon efter skolan blir det att sitta kvar med några andra från klassen och gå igenom samma.
Jag ska ha minst ett VG på provet.... igen.

Nu måste jag dra mig tillbaka.

Tack och hej

Inga kommentarer: