tisdag 27 oktober 2009

Andra dagen avklarad

Då har man klarat av ännu en dag praktiken och jag är inte alls missnöjd över min prestation, jag är däremot häpen över mig själv. Men det är väl klart, man ska väl kunna klara av det mesta och iband bör man överraska sig själv, vilket jag tror kommer hända mig ofta ^^

Davids kollega har nu blivit sjuk och det är dax för honom att ta hennes pass, så jag kan förvänta mig att han jobbar 10 timmar/dag ända tills hon blir frisk.
Det är då typiskt, hade förväntat mig mys eller det andra som vi tänkt oss på torsdag då vi båda skulle va lediga, men nu blir det nog inte så... *typiskt*
David var också nere över det...
Man får försöka se det lite på att han istället får bättre lön både i nov och dec.

På torsdag är det premiär för gallerian, tänker inte gå. Ogillar stora grejjer som händer och man skulle ändå bara få trängas.
Nä, jag väntar helst tills det lugnat ner sig lite och man faktiskt kan GÅ därinne utan att behöva klättra i taket för att ta sig fram.
Såg i alla fall rätt mysigt ut då man kan se in, man är ju som nyfiken på att se hur det blivit ^^

Snart halloween också, va gör ni?
Vet inte ännu vad vi ska bestämma oss för.
Något roligt blir det väl i alla fall, vad vi än gör. ^^

Men nu har David kommit hem och jag ska umgås med honom nu.

CIAO!

Inga kommentarer: