fredag 2 oktober 2009

Found a picture

Hittade en bild på hur det såg ut någon dag efter operationen av min borttagning av cysta + köldkörtel...
Jag trodde aldrig att ärret skulle bli så otydligt som det är idag, jag ska lägga upp en bild då jag har bättre med tid.
Jag är jätte nöjd över resultatet, nu är det bara att få komma sig till en läkare som kanske kan hjälpa mig att bli mer stabil i min trötthet, ibland kommande depressioner och matlust.
Det är hyfsat kämpigt att stå emot mat, därför äter jag otroligt mycket då jag väl äter, försöker att hålla mig till att inte äta vissa gånger på dagen för att kanske kunna ta kontroll över detta själv utan medicin. Det kanske är omöjligt, men det skadar inte att försöka på egen hand. ^^

Nu ska jag hämta barnen och sen åka och hämta ut paketet och vidare till mamma och Janne.


Inga kommentarer: