tisdag 13 oktober 2009

Day 2

Andra dagen på min diet och det går jätte bra, dock imorgon vet jag att det blir lite som det blir, brukar vara så tredje dagen, men sedan går det bara bättre och bättre ^^

Nu när jag kommer på det, Sandra: Dessa ^^ ( fladdermöss vingar ) är manga ögon ^-

Har inte mått vidare bra idag, inte pga stuman bara, men av annat som gäller skolan. Ni som jag pratat med vet att det gäller slutbetyget.
Visst, G är inte världens undergång på något sätt, men jag hade väntat mig att kunna prestera till ett VG.
Ärligt så mådde jag skit dåligt av det här, men det är bara en struntsak i och för sig, men som sagt.. Jag hade väntat mig att kunna bättre.
Men nu vet jag det med mig också, på vilka saker som jag ska alltid tänka på. Kan vara bra att få sig en stund med läraren och prata lite, då vet man vad som kan förbättras.
På så sätt var det skönt.

Jag ska lägga ner ännu mer tid och energi till att få det så nära perfekt som möjligt ^^

Har inte så mycket mer att tillägga för idag...

Smell ya!

Inga kommentarer: