torsdag 8 oktober 2009

Why??!!!

Har gjort prov idag om nervsystemet, jag kan bara säga; Bajs!
Jag tror inte ens det kommer att leda till ett G och det gör mig så himla irriterad, vill bara vrida tillbaka klockan för att sedan göra om provet och få det rätt.
Vad tänkte jag med??
Vi gick igenom det hela lunchen och ändå blev det så här...
Jag ska nog inte älta, men det får jag lov till idag i alla fall.
Jag är så himla besviken på mig själv då jag vet att jag kan bättre.

Dagen har annars varit ok, har skrattats en hel del, men när gör vi inte det?
Pratat om obduktion och om det finns möjlighet till att besöka och kolla.
Det är inte många chanser man får till att se på en obduktion så varför inte?? Jag är då så peppad och hoppas på att vi får göra det ^^

Hmm, jag kom på att jag lovat en bild på hur mitt ärr ser ut idag , men det har helt flugit för mig och jag har totalt glömt, men bild kommer såsmåningom, annars så får det vara.

Nu är jag less och orkar inte sitta är mer... Jag ska dra något gammalt över mig tillsvidare.

Inga kommentarer: