fredag 2 oktober 2009

Friday came

Det är nu fredag och jag är glad för att helgen har kommit. Imorgon blir det 30 års fest och jag har min egen mua som ska komma till mig. Kära sis Sandra. ^^

Är relativt nyvaken och har sååå himla dåligt samvete över det, tänkt så mycket annat jag kunde ha gjort med den tiden som jag har sovit bort. Bajs och blä.
Men men...

Jag vet att jag tjatat mycket nu om att det ska bli en vändning och att jag ska börja med min "diet" snart, jag bara skjuter upp hela tiden och bara det är ju hopplöst.
Det finns ingen rätt dag att påbörja sådant på, man tar bara tag i det och gör det.
Men nej, då ser man allt det goda som folk äter, lördagarna kommer och barnen äter sitt lördagsgodis, själv sitter man och bitter sig i läppen.
Men när väl motivationen kommer...då ni!
Men jag har inte riktigt hitta den ännu och det gör mig en aning frustrerad.

Måste till stan idag och köpa strumpbyxor och ev. en topp, om ekonomin tillåter.
Men jag har så mycket annat också som skulle behövas inhandlas, exempelvis en ny Kanebo ensai foundation, galonhandskar till Jonte och lite annat.
Men jag får försöka prioritera... strumpbyxor och galonhandskar får det bli. Kan inte utelämna min son som behöver bra kläder för uteaktiviteter.
Hämta paket också från ellos om det har kommit, vilket det borde då det var i Ånge igår... Om inte så blir jag crazy! Har beställt en massa till barnen som är välbehövda nu.

Nä, nu ska jag göra nytta och klockan 14 hämta barnen på dagis.

Smell ya!

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad skönt för dig att få gå på fest! Har precis lyckats köpa det sista till barnen mina *pust* Det är allt annat än billigt tyvärr.
Och i dag ska jag även köpa vinterdäck till bilen min. jag ser riktigt hur pengarna flyger iväg.
Drick gärna ett grogg åt mig med;)

Unknown sa...

Ja, det är dyrt, hade man haft pengar hade allt varit av högsta kvalité oxå, typ reima, lassie etc.. men allt går inte :S Vi måste oxå fixa vinterdäck.. Jag önskar att ngn som jag känner oxå skulle ut i helgen. På festen blir d nog inte så många "kändisar"...