torsdag 29 oktober 2009

Kaffe kaffe

Torsdag idag då och jag tycker veckorna springer förbi en i princip, men men, jag är bara glad ^^ vill ju så snart som möjligt flytta till radhuset ^^
För att vara en sådan tid då man bara längtar hela tiden så går tiden förvånansvärt fort, det är konstigt. Annars brukar varje dag kännas som en evighet. Hmm...
Kanske har att göra med att jag går skola och har så mycket i det att tiden bara blåser förbi en.

Vi var på bio igår jag och lovely. Vi såg Zombieland. ^^ Den var definitivt sevärd. Några roliga repliker och så.

David sa att vi kan börja planera inför sommaren och vad vi kan hitta på. Då nämner han för mig om att vi kan resa utomlands. Jag som bara varit i finland blev ju naturligtvis skit glad. Ska vi???!!
Åh jag är så exalterad och vill börja leta efter ett ställe man kan semestra på, men jag vet att jag kommer gå över styr med allt då. Jag får försöka hålla mig i skinnet och låta tiden ha sin gång i allt som tycks hända nu ^^
Har någon en plats att rekommendera att semestra på? Har några krav dock, SHOPPING SKA VARA BILLIGT, varmt, billigt att resa till ( helst ) kan inte sätta en speciell prissumma, men rimligt pris. Nu måste ni komma med förslag.... ^^

Nu kommer malin och jag ska sluta...
Tack på förhand.

1 kommentar:

Lisa sa...

hejhej! billig semester i Europa är väl egentligen bara turkiet (om man får säga att det är i Europa) och bulgarien nu för tiden, men det är ju varmt och de har fina stränder :P Och god mat också för den delen. Kul! Hoppas ni tar er nånstans :D