onsdag 14 oktober 2009

Day3

Dag 3 är kommen och jag har känt av symtomen av att bli yr, men det har gått över. Har dock inte varit på skolan idag pga att jag varit tvungen att fixa så mycket annat. Men allt är avklarat och nu ska jag ägna mig åt skolan ikväll. Läsa från omvårdnads boken, fixa inlup, göra word och läsa inför provet. Nu är det mycket, men jag ska försöka göra mig kvitt allt så snart jag bara kan. Nu ska jag även ta tag i att göra klart alla data uppgifter så att det är ur världen och jag kan helt och hållet hålla mig till de andra sakerna.

Praktikplatser har vi delat ut i veckan och jag kan säga att jag är nervös... Men jag ska försöka att göra det bästa av tiden som jag har på min plats. Visa framfötterna framförallt. Jag behöver sträcka på mig och visa vad jag kan och vad jag lärt mig. Även att jag ställer frågor som är värda att ställas och att jag inte bara går efter som en svans. Det kan bli jobbigt för både mig och handledaren. ^^

Malin och barnen kommer senare, det ska bli kul som alltid.
Kanske får jag henne till att hjälpa mig lite att förklara vissa saker från boken om det som vi ska ha prov i.
Jag hoppas på lite feedback.
Men hon är så rar och hjälper då hon kan.

Nu ska jag ge mig för nu och börja med middag till barnen strax.

Inga kommentarer: