onsdag 21 oktober 2009

Panik! KLÄDER!

Jag har shopping begär nu och jag kan snart inte hålla mig till att endast fylla "kundvagnen" för att sedan stänga ner sidan, jag måste ha kläder!!
Det var ändå inte så länge sen jag beställde, men min ursäkt är att jag bara hade en top där, resten var till barnen...
Nä, jag måste flirta in mig med min karl så jag kanske kan få tidig julklapp eller att han bara älskar mig så mycket och känner att vi har råd ^^
Ändå rätt tur att jag har sådan pli på mig själv och kan stänga ner en sida utan att beställa, men tro mig, jag måste göra det innan jag hinner tänka.
Det är farligt, men jag kan medge att jag är shoppoholic. För mig finns det inget bättre än att få kasta pengar på kläder. I LOVE!

Imorgon är det prov och läxförhör, just nu är jag inte speciellt taggad, men man har inte hunnit läsa så mycket pga nyligt gjort prov. Vill inte riskera att blanda ihop allt, därför la jag allt det andra åt sidan för mer utrymme i min hjärna ^^

Blir att skicka in 2 uppgifter och sedan läsa demenser och mag och tarm sjukdomar.

Nu är ni väl uppdaterade för idag.
Får se om jag får något beställt.

1 kommentar:

Karolin sa...

Jag vet precis hur det är, men av någon anledning så är det ju när man har lite pengar som behovet växer, men när man råkar ha pengar över hittar man knappt något. Sedan jag började jobba har jag alltid pengar kvar när månaden är över, sparkontot tycks växa mer än garderoben nu för tiden. Vilket inte är fy skam, men tråkigt.