måndag 26 oktober 2009

Praktik dag 1 avklarad!

Varför var jag så himla nervös för? Det här gick väl ändå bra?? ^^

Men visst är man lite död då man inte är van att jobba och dessutom inte att springa hit och dit... men jag har klarat en dag av att ha lärt mig en del, jag är mycket stolt över mig själv ^^

Har även varit med på ett möte idag vilket min lärare tyckte att man skulle försöka komma sig med på, så jag har ( enligt mig själv, från mig själv till mig själv ) en stjärna på kanten av min ram inom vården. ^^

Jag är faktiskt helnöjd med min prestation idag om än jag inte gjort så himla mycket mer än små saker, men jag har pratat förvånansvärt mycket och det är inte likt mig. Men det är väl så, måste något göras inom en snar tid då finner man sig i det och gör så gott man kan. Jag hoppas mina medarbetare tyckte om mig såsom jag tyckte om dom :)



Slitsam dag men jag är nöjd. Jobbar tis,ons, fre, lö. Torsdag blir det därför något roligt då david oxå är ledig ^^ *undrar vad det kan vara* men jag tror jag vet... wiiii

Inga kommentarer: