torsdag 22 oktober 2009

F*n va nice ^^

Idag har vi haft prov i demenser och jag tyckte det gick bra ^^ Har inte så mycket att klaga på i det fallet. Däermot hade vi läxförhör om mag och tarmkanalerna vilket jag inte hade lagt så stor vikt på och därför inte läst mer än det som jag hann med på skolan innan lektionen. Jag kunde vissa grejer, men allt fick man tyvärr inte svara på själv. Men det var ändå inte så mycket som jag hann lära mig till förhöret... nåja, det kommer fler prov, förhör.

Fick tillbaka provet från i tisdags, VG, jag är nöjd. Fick även prata med läraren om hur man ligger till i kurserna medicin och omvårdnad. VG på båda och jag har potential till att höja betyget. ^^ Det var inte illa. Jag är jätte nöjd om jag går ut med VG i betyg, men MVG är ännu bättre.

Nu är man ledig till på måndag, då börjar praktiken.
Kl 7.30 ska jag vara där.
Nu vet ni... JAG RINGDE! * i made it * mest glad!

Imorgon blir det IKEA och finland som gäller och det behöver jag efter all stress som varit inför denna vecka som snart är slut.

Vi ses mina kära uskor! *pusseli puss* ( låt mig tillägga något som nog Emma skulle kommit med; pusselicaticus *ASG*

Inga kommentarer: