fredag 2 oktober 2009

Ja ni...

Blir lite irriterad över vissa saker och saker som jag hört... Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det, men jag gör vad som tilltalar mig.

Har varit hos mamma och Janne idag med barnen, jag och Jonte gjorde "hänga gubbe", himla vad länge sedan man höll på med det ^^
Satt och väntade ivigt på att få smsavisering om paketet mitt... men inte fick jag något.
Det tycker jag är mycket märkligt med tanke på att det stod på postens sida att paketet kom till OKQ8 kl 10:15 idag... Har varit mycket frustrerad över det kan jag lova.
Vet inte om dom brukar skicka smsavisering på helgerna, exempelvis imorgon, någon som vet?

Imorgon är det då i alla fall 30 års fest som gäller och vi har redan inhandlat vår alkohol, redan igår.
Vet inte riktigt vad man ska göra imorgon under dagen, men jag skulle vilja till H&M för att köpa strumpbyxor... vi får se om det blir så då.
David har en tendens till att skämma bort mig, så omöjligt är det inte ^^
Nä, usch så bortskämd jag är....

Blir en aning lite galen över att läraren på miroi har lyckats tappa bort mitt slutprov, hur himla kan man bara tappa bort det?
Lärare ska ju ha koll på sina papper!!
Nä, slarvigt är vad det är!

Nu ska jag ta och packa ihop lite grejer som vi inte kommer ha användning av de senaste månaderna innan flytten, jag är alltid tidig på att packa, men det är ju bara bra till då vi väl kommer oss iväg ^^
Jag lääängtar så himla mycket.

Inga kommentarer: