måndag 19 oktober 2009

Då var man igång

på en ny vecka.
Imorgon har vi prov i medicin, men idag ska vi ha genomgång i injektioner och sedan ska vi sätta kateter. Intressant. ^^

Ska träffa min diet pall oxå, hon kommer idag till skolan, hoppas hon förblir heöa veckan så man har någon att luta sig till om det går tungt. Än så länge är det i princip smärtfritt, men man vet aldrig, kanske får ett fall tillbaka. Men det ska vi hoppas inte händer.

Har himla ont i halsen idag, men det stoppar mig inte från att gå på skolan, jag hoppas bara inte att den håller i sig eller förvärras så att jag missar någon dag från praktiken. Jag har ingen aning heller hur sjuk man får vara för att jobba.... ont i halsen ska väl inte skada? Man vet med sig själv om man har halsfluss i alla fall och det är nog inte fallet för mig. Måste nog höra med någon kunnig ^^
Tack Linda R för ditt stöd i frågan om praktiken, det känns bra att få lite feedback och att någon tror på mig i den frågan, jag ska inte göra dig besviken ^^
Sara: Det är jätte snällt av dig och säga att jag inte behöver gå ner i vikt, kanske inte, är ju inte fet, men jag skulle må bättre av det då jag gått upp 18 om det inte är mer...
Men du stödjer mig och det är underbart ^^

Nu ska jag ta på mig skor och jacka för att knata iväg till skolan.

Smell ya!

Inga kommentarer: