fredag 22 oktober 2010

Bli blu bla

Sitter på skolan nu efter att ha varit på Björknäs och Dollar. Trodde att jag skulle hitta färgat papper där, men då trodde jag fel. :S
Handlade lite annat nödvändigt då.

Är enormt muntorr och jag får nog i mig minst 5 - 7 liter vatten/dag. Dessutom har jag knappt någon hungerskänsla och det är toppen! Det är lättare att komma i form om man inte behöver gå och tänka på mat och annat slisk hela tiden :)
Tror detta kommer gå bra nu!

Idag ska jag, David och barnen få hem en vovsing :)
Vi har bett om att få låna Zeb, Annas hund. Det är en blandning mellan schäfer och husky. Enormt söt hund!
Det ska bli kul och mysigt att få ha honom. Hoppas han tycker att det går bra och inte längtar FÖR mycket efter Anna.

Dagarna går och jag längtar tills jag får en tid på SUS för att kolla läget. Att behöva vänta är bland det värsta jag vet. Speciellt då det handlar om sådana saker som detta... det gnager i mig.
Men snart så...

Nu avrundar jag..

Inga kommentarer: