lördag 2 oktober 2010

Om man redan har upplevt nog mycket i sitt 24 åriga liv, både på gott och ont... hur kommer det att se ut då jag är 60 år?
Jag har en massa i mitt bagage, sådant jag har kunnat ta lärdom av och andra saker som man bara får bära med sig och som bara finns där till ingen nytta. Andra är sådana lyckliga stunder som man aldrig vill glömma. De som man vill bära med sig livet ut och minnas som om det var igår.
Livet är bra märkligt... och jag vet inte riktigt alla planer som Han har för oss. Vissa saker är som om det finns vissa vägar som är utsedda för oss att ta, vi måste bara se alla tecken till att vi gör rätt.
Ödet tror jag på, och ingen kommer kunna få mig att ändra uppfattning.
Visst att det kan vara hårt och svårt, om det inte blir så vi hade hoppats eller velat. en det är ödets väg. Trotsar man eller inte ser dessa tecken, då kommer det motgångar. Eller att ödet ger oss motgångarna så vi ska se vad vi har att vara tacksam för.
Vi tar det för givet alltför ofta. Vi nöjer oss inte med en jacka, ett par skor, lagomt mycket kläder etc. Vi vill alltid ha mer. Hemska djur egentligen!

Några rader i natten från mig bara :)
Något för oss alla att tänka på

Inga kommentarer: