lördag 30 oktober 2010

Halloween 2010

Jag trodde inte att jag skulle få använda min klänning i vinyl ikväll. Men det får jag! :D
Jag är endast positiv, det har jag börjat med vad gäller DET MESTA. Inte allt.

Har haft fullt upp sedan morgonen. Det känns bra ändå...

Här nedan kan ni se Yuna som skelett, urgullig! Under henne är en bild på våran pumpa som vi gjorde igår. Mycket fin för att vara första som vi någonsin gjort :D

Jag ska försöka få en bra bild på mig själv sedan då jag är klädd och sminkad. Med tanke på att min system kamera är på lagning har jag endast min telefon att använda, och den är inte bra.
Men jag ska se vad jag kan göra åt den saken.
Känns lite trist att inte ha en kamera under kvällen... Jag som älskar att dokumentera festkvällar :D

Nu ska jag vika tvätten och bära upp.
Ha en trevlig kväll! Ses i dimman!



Inga kommentarer: