onsdag 13 oktober 2010

To give something

Som ni kanske märkt är jag nu inne på att skriva, en hel del. Dock lägger jag inte upp allt här. Då blir det mycket :D
Jag vill även säga, eftersom att folk snackar så himla mycket skit... allt som jag skriver här, det inkluderar även mina texter, handlar INTE bara om mig. Jag tror inte det är mer än en text här som kommer helt från mig. Inifrån alltså. Jag avskyr skitsnack och därför vill jag göra detta tydligt.
Det har, i mina senaste dikter, varit mycket om döden. Det är nog pga att jag tagit in mycket på senaste tiden. Det har funnits så mycket olyckor och död omkring i samhället nu, att man vill få ur sig känslor till döden. Jag försöker sätta mig in i hur vi alla kan känna, hur vi kan känna... Jag fick höra igår, att texten "Natten du dog..." gav mycket intryck... Jag är enormt glad om jag kan ge människor lite av vad de har gått igenom, och som de kan känna igen sig i. Jag vill att detta ska ge er något som ni kan må bra av självklart.

Nu ska jag göra lite kaffe och sedan sitta med NK

Inga kommentarer: