lördag 2 oktober 2010

När jag blir stor ska jag bli som "Alice" :D
Såg denna igår med Malin i Luleå. Grymt bra film och för att inte nämna att det var sinnessjukt häftigt med 3D till denna.
Vilken upplevelse!
När det sprutade grus, sand och sten, var det som om man fick lite i ögonen. Det var som om det stack till, som det brukar då sand kommer i kontakt med ögat.
Obeskrivligt hur bra tekniken är!!

Idag är det lördag och David jobbar till 17. Hemma är jag och barnen. Vet inte riktigt vaad man ska hitta på. Har städat upp här nere, men vet att jag borde gå upp och ta itu med det också. Dock ska jag sätta barnen till att röja på sina egna rum. Så pass stora är det nu så att de kan städa själva.
Ska stryka gardiner och byta på barnens rum. :D

När ännu mer pengar kommer, borde vi ta itu med att fixa där uppe. Jonathans rum och Yunas, först och främst. Därefter får vi bena i vårat sovrum.
Dax att börja spara nu :S

Inga kommentarer: