torsdag 21 oktober 2010

Piggare

Efter att ha varit sjuk sedan i söndags, börjar jag nu bli en aning mänsklig igen. Äntligen!
Idag kommer dagen bestå av hushållssysslor och att plugga till prov.
Känner mig en aning nere, men det ska jag inte ta upp mer här...

Tog bort mitt FB konto igår. Jag är enormt "stolt" över mig själv. Kanske jag återgår efter en tid, men just nu har jag inte tid. Jag har svårt att slita mig och därför tog jag bort kontot. Dock känner jag lite; "vad ska jag gör nu då vid datorn?", men jag vet att jag ändå har fullt upp. Nu när jag inte har FB att tänka på, kanske man kommer sig för att göra vettigare saker.

Tog och betalade några tradera vinster igår. Dock kan jag bli enormt irriterad över att en del ger negativt omdöme utan att ens mailat. Jag blev såklart besviken och gav tillbaka ett negativt omdöme. Inte mer än rätt enligt mig själv.

Drömde förresten inatt att jag hade förändrats en hel del som person. Jag hade pondus och kunde sätta ned foten och uttrycka mig så som jag kände behövdes.
Underbar känsla. Borde kanske göra till verklighet. Vore inte dåligt. :)

Nu vill jag se Paranormal Activity 2...!! Dock såg jag trailern igår och fann att ett barn är med i filmen. Dessutom verkar barnet vara mest utsatt och jag ogillar det! Vill inte att det ska hända barn något i sådana filmer. Huwwa!

29/10 blir det FÖRMODLIGEN att se Saw på 3D i luleå. Yey! Vet ännu inte vilka vi blir, men jag, David och Malin i alla fall. :D Nice!

Nu ska jag ta mig kaffe och sedan en mycket efterlängtad dusch!

Inga kommentarer: