söndag 3 oktober 2010

Många ord från tidigare år

Har varit ut till min mormor idag och jag fick då gå igenom lådor som vi haft där. Jag hittade en massa roligt :D
Bland annat hittade jag SLAM som jag och Lisa D brukade skicka till varandra, gamla brev, vykort och annat intressant.
Jag hittade även tankar, pesier som jag redan tidigt skrivit.
Vissa var hemska med tanke på min ålder som jag befann mig i vid det tillfället. Det var sjukt kul att i alla fall hitta de saker som man har glömt.
Men att jag är flitig på att spara de saker sm har betytt saker för mig och som jag har velat ha kvar :)
Hade till och med ett vykort från då jag bara var någon månad gammal, som jag hade fått av en släkting. Bara att jag har ett 24 år gammal vykrt från personer som jag håller kär. Men det är jag i ett nötskal :)
Jag är sådan...

Nu ska jag snart ta mig i kragen och börja ta ihop på gården inför vintern ;P
Va fort året har gått...

Inga kommentarer: