torsdag 7 oktober 2010

Imorgon går auktionen ut på denna Halloween "kostym". Det ska föreställa Svarta änkan, spindeln dvs. Men i ett snyggare stuk. Haha... man hade lika väl kunna va vampyr eller häxa i denna. Jag gör lite som jag vill om jag nu vinner den. Vilket jag hoppas!
Jag ska försöka hitta något passande till David också... polis eller något. Mmm, me like! :D
Jag har nämligen beslutat att alla som nu ska komma hit på våran Halloween fest, MÅSTE vara utklädd. De som inte är det får gå hem. Eller något. Jag är för snäll för att skicka hem någon, men hade varit kul om man vågade. Det är ju inte så farligt.

Satt igår och kollade på systemkameror... vet inte vad det är för fel på min, den är ju inte trasig på så vis att man inte kan använda den. Men den låter konstigt då man slår på och av den, samt vid zoomning, eller om det var vid fokusering. Det är skumt och jag blir så ledsen. Det är ju en av mina bebisar ju. Dessutom är det så himla typiskt att sådant ska hända då garantin gått ut. Jag vet inte vad det kostar att lämna in på rep... men säkert en del.
Vi får se hur det artar sig, men jag vill inte leva länge utan att få ta en massa kort. Det är en del av mina få hobbies.

Nu lite kaffe och sedan torka håret.
Till skolan en sväng idag för att lyssna på redovisningar...

Inga kommentarer: