torsdag 14 oktober 2010

I´m blessed

Jag kan inte sluta vara tacksam över allt som jag faktiskt har och som jag även är lycklig över att få ta del av.
Jag har två underbara barn, som är friska och pigga.
En fästman som även vill bli min man och som skämmer bort mig i hög grad.
En familj som är helt underbar och som ställer upp i vått och torrt.
Vänner som jag har fått äran i livet att ha vid min sida och som vi ömsesidigt vårdar på olika sätt.
Jag har tak över huvudet och mat i magen.
Jag är en mycket lyckligt lottad person. Det finns inget mer man behöver i livet.
Även om man nu är bortskämd som person och gärna vill ha mer och mer och MER... Vi är inte bättre än så.
Jag ska inte gå in på de människorna som inte har det jag faktiskt har... ni vet att jag ändå menar åt det hållet.
Uppskatta vad ni har, VI är lyckliga som ens har det så bra som vi har det.

Inga kommentarer: