lördag 2 oktober 2010

Tiden förändras hela tiden, likaså vissa människor.
Svåra saker att ta itu med och nya kommer säkert att dyka upp.
Jag får istället för att "bry mig", ta hand om mig själv och det som jag uppskattar i livet och det som jag vill göra.
Att tänka på sådant som får en att bli nedstämd, tar bara en massa energi och man blir så innerligt trött.
Jag har i fokus nu på nummer 8. Jag vet att med ren vilja kommer jag att lyckas och jag ska bevisa det för mig själv också!
Ibland är det bara svårt med tanke på det goda som livet har att bjuda på. Men med starkt psyke till att kunna motstå det, kan jag klara det!
Jag har ägnat för mycket tid till att tänka på alla andra och lägga ner så mycket energi till det, att jag helt har glömt bort mig själv och det som finns nära mig. Jag måste bryta mig loss från den cirkeln och ta tag i mig själv istället.
Jag är bättre än så här!

Nu blir det några push ups!

Inga kommentarer: