tisdag 5 oktober 2010

På skolan

Har redovisat vårat arbete idag i samhällskunskapen. Vårat arbete om socialdemokraterna. Nervös som tusan var jag då alltid. Men det gick hyfsat bra ändå. Men det känns som om jag blandade ihop saker och ting, och de kom inte fram på det viset som jag ville. Men jag gjorde det i alla fall, och det är det enda som betyder något för mig. :)

Ska snart på naturkunskapen, och jag får då tillbaka mitt prov. JAG VILL INTE! Jag tror att jag inte ens fått G. Jag nästan känner det och det gör mig väldigt besviken. Jag kanske inte pluggade helhjärtat till det provet. Men jag är ändå så besviken över de frågor som jag nu i efterhand visste svaret på. Varför får man hjärnsläpp vid prov?? Jag vet redan svaret på det dock.
Jag vill bara få tillbaka det nu, så jag vet att jag måste göra om provet vid tillfälle. Det är kanske inte hela världen. Men man vill så gärna klara det från första början.

Slutar efter naturkunskapen. Ska då gå förbi konsum och köpa cigg, sen promenera hemåt och göra lite mer engelska. Ska ta och lyssna på skivan och skriva sammanfattningen så jag kan lämna in.

Nu ska jag dra mig tillbaka... ha en bra dag!

Inga kommentarer: