måndag 18 januari 2016

Dagens middag


Jag är verkligen ingen människa som gillar att laga mat. Avskyr det om jag ska vara riktigt ärlig :P men idag överträffade jag mig själv. Gjorde panerad pangasius med potatis, broccolimix och remouladsås. Det blev fantastiskt gott! Första gången jag panerar något och det blev så lyckat. Känner mig mallig som få :)
Mer av den här varan vore bra. Dock känns det inte alltför nyttigt då man måste använda rätt mycket margarin då man ska steka den panerade fisken. Men det kanske finns något bättre sätt?
Remouladsåsen hade jag också kunnat byta ut men det var vad jag hade hemma :D
Min yngsta son Milo älskade maten också men vägrade äta grönsakerna :P

Mitt träningspass igår gör sig påmint idag... Känner värken i låren och rumpan. Är förvånad att jag inte haft träningsvärk innan. Kanske varit duktigare på att stretcha. 

Ska njuta resten av dagen och ge sonen ett välförtjänt bad med skum. 

Ha en fortsatt bra måndag, imorgon är det träning igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Prova steka laxkotletter i ugn
De är jättegoda som de är, bara lite citronpeppar på och yoghurtsås till, enkelt och nyttigt 😄

/ Anna