torsdag 14 januari 2016

Du kan om du vill



Så sant som det är skrivet!

I många år har jag gått och varit missnöjd med hur min kropp sett ut och det är mycket som jag inte gjort pga den känslan. Är man inte nöjd med sig själv så påverkas mycket runt omkring av det tyvärr. Jag har valt att göra den här resan främst för mig själv men också för mina barns skull. 
Jag tror på mer energi och en lyckligare själ. Och framförallt att jag kanske kan få ro i mig själv och se mig själv spm en stark och glad person. Då menar jag en riktigt glad människa, inte bara på yran utan även invändig lycka.

Hantlarna är i alla fall avdammade och ska snart användas. Taggad till tusen!
Längtar till den dagen då man kan se märkbar skillnad och resultat av mitt hårda arbete :)
Men för det krävs nog en Före bild... Den vet jag inte om jag vågar lägga upp här och verkligen blotta mig själv för er läsare. Men samtidigt så är jag här nu och vill göra en förändring.
Jag får fundera ett tag på det helt enkelt.

Tills dess... 
Ta hand om er! <3

Inga kommentarer: