torsdag 28 januari 2016

Ab roller

Har aldrig riktigt provat denna. Det har verkat vara för tungt för mig. Men nu kanske man skulle prova på riktigt. Vi har en som står och dammar i en garderob. :)

Pratade med en bekant nu på morgonen som berättade att han hade träningsredskap som jag skulle kunna få köpa. Yey!! OM vi nu ska göra gym i källaren så är allt man kan få tag i, som är lite billigare, bra saker ;)
Det är inte billigt med varken redskap eller kläder. Men kläder tror jag att jag hittat till mycket vettiga priser. Fick tips av en annan bekant igår på Facebook. Köp och säljsidor for the win!! För mig spelar det ingen roll om någon annan använt kläderna innan, är inte direkt så att jag ska köpa begagnade trosor :P

Nu ska jag inta dagen och vad den har att erbjuda.

<3

Inga kommentarer: