söndag 24 januari 2016

Söndag=seg dag

Denna söndag kändes mer seg än de flesta andra. Det är dessutom vilodag nr 2 och jag vill inte. Jag vill träna! Men jag känner mig inte helt 100 idag så det är bara bra med vila.
Fick nya tips igår av svägerskan som jag skulle vilja prova nu. Men jag får tålmodigt vänta.

Känner motivationen stiga så fort jag ser bilder och videos på FB. Har gått med i en del sidor för att ta del av andra människor som jobbar för att bygga muskler. Jag vill inte bli någon bodybuilder, men jag vill ha synliga och fina muskler samt en fast kropp.
Det är den största gåvan i livet att få barn och allt som kommer tillsammans med graviditeten är egentligen ett kärt minne från att ha burit på ett barn. Jag skulle aldrig göra det ogjort. Men om man kan göra något åt det för att själv må bra över sin kropp och med sig själv, så tycker jag att man ska kämpa för det.
Jag hoppas att jag kan förändra hur min mage ser ut genom träning, men det kanske inte räcker hela vägen. Men provar man inte så vet man heller inte. :)

Nu ska jag ta och lägga mig med Milo och vila på riktigt. Kanske känner jag mig piggare efter det.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: