lördag 23 januari 2016

Det tar sig

Igår tog jag steget och kollade om det börjat ge något resultat av min träning. Ja, jag kan se skillnad på magen : ) men ännu krävs det mycket mer för att få bukt med huden som fortfarande är slapp. ;)
Ska gå igenom lite övningar med svägerskan idag och hon ska se hur jag brukar träna. Alltså blir min vilodag inte helt lugnt :P I like!

Ibland kan jag komma på egna övningar som jag förknippar med träning som används med utrustning. Kör exempelvis en rodd variant och den känns riktigt bra. Men jag kan inte låta bli att fundera på om vissa saker jag gör, egentligen kan göra mer skada än nytta. Det känns ju rätt för mig men det kanske ändå inte är rätt för min kropp.

Idag vet jag inte vad det blir för middag. Svägerskan skulle koka ihop något gott och nyttigt :)

Ha en bra lördag allesammans  <3

Inga kommentarer: