tisdag 19 januari 2016

Skynda sakta


Lite besviken på mina bilder då jag inte tycker att de är speciellt rättvisa. Sen att jag är en dålig fotograf när jag tränar, är en annan femma :P
Passet idag gick bra, om än jag hade en liten vild kille som sprang omkring och hängde sig på min rygg när jag gjorde armhävningar. Men det är något man får tåla helt enkelt. Det är ju roligt att se mamma leka på golvet vettja! :D

Har varit sugen på att köpa träningskläder nu i någon dag. Har sett så fantastiska snygga kläder! Men när jag sedan sett priset på ett par träningstights så har jag nästan tappat hakan. HUR kan man betala 699kr för ett par tights?? Skulle jag aldrig lägga mina pengar på! Tacka vet jag typ H&M eller andra lågpris kedjor. Jag ska ju bara svettas i dom! Nä, jag kommer aldrig någonsin lägga stora pengar på kläder. Däremot är skor viktigt tycker jag. Då kan de få kosta lite mer.

Ska strax börja med middagen. Ska bli riktigt intressant att se om jag lyckas, och om jag lyckas få i barnen samma mat :)

Ha det bra och träna lugnt!

Inga kommentarer: