söndag 31 januari 2016

Nygamla saker

Idag var vi och köpte och hämtade de nygamla vikterna+hantlar samt kläderna. Älskar att fynda billigt och sedan få njuta av att använda det.

Ett av linnena hade inbyggd bh och det är faktiskt första gången som jag testar ett sånt och jag älskade det! Ingen extra tvätt heller för att ha använt sportbh. Sjukt nöjd är jag över det jag köpte.
Har redan kollat in och testat vikterna. Det här bådar gott för fröken. ;)
Ser framemot sjukt bra pass nu de kommande veckorna. Tagga tagga tagga!!

Jag verkligen älskar min nya livsstil och jag brinner verkligen för det. Såklart behöver jag läsa massor för att förstå allt och så man gör det rätt.
Var sak har sin tid, även gäller min träning också såklart.

Nu vankas en lugn kväll. Orkar inte träna mer idag :)

Inga kommentarer: