torsdag 28 januari 2016

Kör hårt

Det blev ett sent träningspass men det var för att det kom upp en grej.
Blev helt utmattad och kände egentligen inte för att träna ens men jag ville inte låta en sådan sak förstöra för mig. Så jag tänkte att jag kör hårt mot hårt. Istället för att ta det negativa och låta det förbli negativt så vänder jag på det till min fördel, i alla fall nu ikväll.
Det blev ett grymt pass med mycket energi och svett.
Tydligen måste jag lära mig att gilla tanken och synen av blodådror, nu är dom det enda jag ser när jag tränar :D
Så länge jag inte behöver känna på dom och rulla dom mellan fingrarna i alla fall. Ha ha!

Nu är alla mina barn här i alla fall och mitt hjärta är helt. De kommer alltid att vara små och ömtåliga. Finns inget bättre man kan få här i livet. <3

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer: