torsdag 21 januari 2016

Nya övningar



Har testat några nya övningar idag för rumpa och rygg. De kändes bra och jag ska absolut köra med dessa igen.
Jag är dålig på att känna ordentligt tror jag men jag vet inte riktigt hur jag gör för att träna nedre delen av magen. Några tips?
jag tränar magen men det är svårt att säga om det är övre, nedre eller hela :D
Kör situps, plankan och även en övning som innebär att man ligger på rygg och för benen upp och ner (raka). Vet inte vad den övningen kallas.
Alla tips mottages på sådant man kan göra i hemmet i alla fall.

Idag provar jag på att göra kyckling och broccolipaj med GI pajdeg.
Står och inväntar att den ska bli klar. Det borde inte vara så besvärligt eller gormigt men för mig kändes det så. Vi får se hur den blir helt enkelt.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: