tisdag 26 januari 2016

Mycket träning

Idag snöar det för fullt. Tänkte passa på att skotta medan Milo var på dagis men det kändes hopplöst då det inte ville lugna ner sig.

Har samtidigt ont i en punkt på skulderbladet som vägrar ge med sig. Har haft ont sedan i fredags tror jag. Det går inte riktigt att trycka där själv utan jag behöver någon som gör det åt mig. Har tagit värktabletter men det hjälper inte.
Har ingen aning om vad det kan vara. Tror inte att det är pga träningen faktiskt.

Måste hur som helst skotta idag, om den andra träningen uteblir det får vi se. Men jag brukar få ett il efter middagarna så det är inte omöjligt att jag kör på då :)

Har suttit och skickat iväg en hel del jobbansökningar under tiden som Milo var på dagis. Man får ta av det som finns men har även skickat till de som inte haft några annonser utlagt. Så nu hoppas jag på att få napp och att man kan komma överens om vettiga tider eftersom mannen jobbar borta varannan vecka.
Men det borde väl inte vara några problem.

Nu ska jag ta unge herr Malm och få honom till att vila och så jag kan gå ut i snön och leka :P

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: