lördag 30 januari 2016

Lördag och jag vilar inte!!




Två tights är betalda och inväntar att landa i brevlådan till veckan :)
Och imorgon blir det ytterligare 6 linnen och 1 par tights och träningsredskap. Yey!!
Då kan jag börja köra med lite tyngre vikter.

Idag kände jag något som jag tidigare inte känt. Vet inte vad jag gjorde, kanske kliade mig vid höften eller något. Men i alla fall, den tvärgående magmuskler, den delen som är längre ner (den som ser ut som på en Ken docka :P ) den känns tydligt nu och syns även en aning. Tycker min förklaring verkligen är sjukt bra och låter inte snyggt då jag jämför med en Ken docka. Men jag är ju faktiskt lite sån att jag vill ha de lite synliga. :) så jag är inte ledsen.

Middagen var utsökt! Hade bara hoppats på hasselbackspotatis, men vi kom hem så sent att det var inget snack om saken och vi skippade det.

Taggar inför ett grymt pass nu så här på kvällskvisten. Jag känner redan nu hur jag mår efteråt. Hur nöjd, tillfredsställd och gott samvete. Varför har jag inte gjort det här för länge sedan?
Nu fattas bara ett jobb. Så jag kan komma in i en bra vardag som passar mig bra. :)

Ha en trevlig lördag! Kärlek till alla!

Inga kommentarer: