fredag 29 januari 2016

Nu tar vi helg... kanske

Dagens träningspass är förbi nu. Har börjat köra sumo squats som jag känner ger mer för mig. En ny favorit med andra ord. :)
Kommer att köpa och hämta vikter och kläder i helgen. Så det ska bli riktigt kul! Skulle bara behöva få tag i långa tights nu. Får kolla upp det lite bättre här framöver. Hittade 7 plagg, varav 1 var 3/4 tights och resten linnen för 170 kr. Nu pratar vi om att snåla lite och det var fina saker. Tacka vet jag köp och säljsidor!!

Nu är helgen här och det betyder vilodag... för det mesta i alla fall. Längtar till middagen imorgon för då har vi planerat kycklingspett! Har varit sjukt sugen på det i några dagar nu. Sen kommer det förmodligen bli att unna sig något gott imorgon eftersom vi är bjudna på 1-års kalas. ;)

Om vädret blir som det just nu visar på klart.se så blir det förmodligen att vara ute så mycket som möjligt med barnen. Kanske tar man och grillar någonstans och åker pulka, bob och madrass. Det skulle dom gilla tror jag.

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sedan ta itu med resten av dagen.

Ha en bra helg!!

Inga kommentarer: