onsdag 20 januari 2016

Längtan

Jag längtar tills jag nått mitt delmål och att jag kan se skillnad på hur min kropp ser ut idag och hur den ser ut då.
Min belöning kommer bestå av en tatuering som jag ska göra på min mage. Till en början var den tatueringen menad till att försöka dölja mina bristningar och den lösa huden som jag har fått efter mina graviditeter. Nu har jag ändå inte mycket lös hud och mina bristningar har heller inte blå/lila/rosa toner, men det är tillräckligt för att jag inte ska vilja vistas i bikini bland andra människor, eller knappt för min egen man.
Men det ska bli kul att se vad jag kan lyckas med :)

Brukar beundra hur musklerna arbetar då jag tränar framför spegeln. :) skulle vara haft ett inrett gym och en spegelvägg, det hade varit optimalt. Vem vet... vi har rum i källaren som kan inredas om vi bara får tummarna ur till att rensa lite.

Sköt om er och ha en bra kväll! <3

Inga kommentarer: