måndag 25 januari 2016

Flex:)



Det här händer ALDRIG, att jag blottar min mage på det här viset.  Men jag skulle heller aldrig göra det om man nu hade sett min lösa hud alltför mycket. Varför jag lägger upp den är för att jag tycker att jag anar konturer, som jag en gång sagt. Dålig bild och jag skyller på dålig taklampa. 
Jag har nog blivit lite av en träningsnarkoman ;P
Nä, det kan jag nog inte säga så här tidigt i min träning. 
Undrar bara hur lång tid det tar för muskelminnet att inse att jag faktiskt tränar. 
Går det fortare efter att det skett eller? Är inte så påläst och har inte all världens tid eller ork att sitta och googla efter allt man vill veta. :D just nu känns kanske inte det så super viktigt egentligen, men vore roligt om någon av er kunde berätta.

Dagen börjar lida mot sitt slut nu och det har blivit mycket för mig idag med träning av alla olika former.
Så jag är helt klart nöjd med hur min måndag har sett ut. Just keep up the good work :)

Ha en fortsatt bra måndagkväll!

Inga kommentarer: