söndag 17 januari 2016

Styrka


Vilket pass det blev idag. Oj så skönt det var och jag gav verkligen allt. Når jag kände att jag ville ge upp så intalade jag mig själv att jag var bättre än så och pressade mig ännu lite till. Det är skönt då man efteråt inser att man gjorde sitt allra yttersta och man klarade det trots att man trodde att det nästan var omöjligt. Sjukt nöjd är jag! 
Middagen blev verkligen inte det som jag hade tänkt mig idag. Tänkte att jag skulle göra fisk, potatis och massor med grönsaker, så som broccoli, vitkål, morötter och ärtor. 
Får göra det imorgon istället då :)

Nu är man gräsänka eftersom Patrik åkt på utbildning. Mitt sunda leverne brukar gå bra då de äldre barnen är hos sin pappa och Patrik är på jobb. 
Nu taggar vi om från mitt (som jag ser det) misstag från igår.

Inga kommentarer: