onsdag 27 januari 2016

Sprudlar energi

Tänk så mycket energi och ork man får när man har fått träna. Man känner sig så alert och kan klara det mesta.
jag är oerhört lycklig och stolt över att jag tog tjuren vid hornen och sparkade mig själv i arslet och tog tag i det här. Jag känner mig starkare fysiskt men också psykiskt. Så här bra mentalt har jag inte mått på länge. Känner mig pånyttfödd, typ :)
Tänk att en sådan sak kan göra så mycket med ens välbefinnande. Tokigt men härligt!
Ett annat steg i rätt riktning kanske vore att sluta röka va? ;P
Undra hur bra jag skulle må av det?
Förmodligen skit i början eftersom dom där -egentligen - äckliga pinnarna, styr ens vardag och liv.
Allt anpassas efter dom.
Till vilken nytta? Att jag ska en dag dö av dom!
Ibland är man då allt bra korkad.
Vore det bästa beslutet jag gjort om jag skulle lyckas.
Men som jag tidigare skrivit... finns det en vilja...
Finns inte den så kan man heller inte klara det, men är jag tillräckligt redo och verkligen vill sluta, då går det.
"Allt går med lite våld och vaselin" ha ha ha!

Trevlig kväll! :)

Inga kommentarer: