onsdag 20 januari 2016

Pepp Pepp!


Träningen gick bra. Känner mig mer uthållig. Däremot känner jag inte riktigt att jag ger min rumpa det där lilla extra. Jag kör squat, utfall och andra övningar som jag inte vet vad de kallas för. Men min röv är fortfarande platt och inte så värst ansträngd. Måste jag kanske köra mer intensivt? Får kanske prova squat challenge i 30 dagar. Då borde jag märka skillnad. :P
I övrigt så känns armarna vältränade och låren. Ryggen är jag dålig på att träna i övrigt men ska köra ryggaps. Har dålig rygg allmänt och har haft det sedan 9-10 års ålder. Så det är ett hårt pass för mig, förmodligen det hårdaste av alla. Men träning är bara bra! Skulle ha tagit itu med det för läääänge sen, men sånt där sitter väldigt långt inne.
Känner mig så peppad nu!!

Inga kommentarer: