fredag 29 januari 2016

Snåltarmen

"Det reder sig, sa han som sket i såsen" :)
Jag känner mig nästintill fulländad. Jag har hittar träningslinnen och tights! Eller ja, det räcker väl för ett tag i alla fall.
Ha ha. Nä, jag är inte så noga. Jag behöver i alla fall inte ränna runt med några BB tights för 600kr eller så. Visst, jag kan inte neka till att alla dessa dyra kläder inte är fina. De är verkligen sjukt fina. Men nej. Lägger inte de pengarna på svett kläder ;) men klandrar inte er som gör det heller.
Känns i alla fall kul att ha fyndat.
Har ju även hantlar och vikter på G nu. Ska hämta i helgen. Grymt!!

Kanske skulle ta och göra slag i saken och rensa rummet nu i källaren så man kanske får sig ett gym någon gång. Det funkar att träna på övervåningen. Men jag skulle nog föredra ett rum som kanske är mer inrett för alla våra saker.

Ja, jag är på bättre humör idag.
Barnen är här också. Underbara, älskade barn!!

Inga kommentarer: