onsdag 24 juni 2009

Beautyful day

Idag ska jag verkligen njuta av solen så mycket som det bara är möjligt.
Jag tror inte att det kommer så många dagr i sommar som denna.
Synd att inte Jonathan och David kan njuta av dagen med mig, tillsammans.

Misstog mig på datum för Barnens alive, det är tydligen idag, och inte imorgon.
Attans då!
David som hade sett framemot att få gå tillsammans med mig och barnen.
Malin ringde och frågade om jag och Yuna ville följa med henne och barnen, det är väl klart :)
Jag börjar bara fundera på vad jag ska ha på mig.
Har som inga sommarkläder i min nuvarande storlek, och det känns verkligen inte kul.
Jag ska nog inte klaga så mycket ändå, det finns de som är bra mycket större än mig själv.
Men det är ändå så frustrerande.
Måste ta tag i saken ordentligt nu.!!

Ska skicka in min "rapport" idag till Miroi och sedan påbörjas Engelska A.
Skönt!

Måste prata med Eddie också och fixa någon dag som jaag ska fotografera deras katter.
Det ska bli intressant att se hur det går :)
Det är roligt att folk frågar mig, även om jag ännu är amatörernas amatör.
Men just med tanke på att jag gillar att fota och gör det gärna så ofta jag kan, och dessutom på olika objekt :)

Grattis Donia på din 24 årsdag!! *puss*

Inga kommentarer: