torsdag 18 juni 2009

Bloggare

Jag förstår inte varför nästan varenda en som bloggar, lägger upp DAGLIGEN nya outfits.
Är det för att visa så mycket pengar de har eller har de bara så lite att skriva om, att de måste fylla ut bloggen med annat?

När jag sitter och lyssnar på musik, får jag så himla mycket inom mig som jag skulle vilja skriva om, men vissa saker bör man nog hålla för sig själv.
Eller dela med sig till sina närmaste.
Ibland, brukar jag skriva ner tankarna på papper och sedan riva det i tusen bitar och kasta det.
Det gör mycket för själen att få ur sig saker och ting. :)
Därför exploderar jag inte så ofta :)

Har varit till Storheden ett tag med Malin och Lucas, där har vi hadlat lite.
Himla vad trött jag blev i bilen, kände att jag lätt skulle kunna somna.

Hann knappt dricka något kaffe innan vi begav oss, så nu sitter jag här med en full kopp och njuter för fullt.

Taavo kommer snart och då får vi se vad som händer, blir väl att umgås bara ikväll och klura på morgondagen.
Vet inte ännu vad som händer och var vi ska vara någonstans.

Återkommer senare.

Inga kommentarer: