tisdag 16 juni 2009

Spöken, finns dom?


Om ni frågar mig så svarar jag ; Ja, det är väl klart.


Någon gång under er livstid har ni väl varit med om att det hänt något övernaturligt, någonting som ni inte kan förklara?

Jag har varit med om både det ena och det andra, jag vänder inte ryggen till då det handlar om andar, för jag vet att de finns.

När man efter några tillfällen har förnekat det man varit med om, börjar man till slut att ändra uppfattning och vet därmed att man inte ska förneka det som inte förklarats vara omöjligt, och vetenskapligt bevisat, eller hur man nu vill komma fram till det.

Man vet själva med sig om VAD man sett, eller om VAD man varit med om.


Har ni något att vilja dela med er av så får ni gärna skriva i en kommentar.

Jag tycker själv att det är fruktansvärt fascinerande att få höra andras historier och deras synsätt på detta.


Det kan vara skrämmande, men samtidigt så himla intressant att vara med om alla de gånger som det händer, eller man hör talas om de.

Jag är ärligt talat glad över att jag fått vara med om de saker som jag har, för jag vet nu med mig själv att jag tror på det övernaturliga och jag kommer aldrig att förneka det jag upplevt.

Det finns nog de som varit med om mer än jag, men det lilla som jag fått ta del av är jag tacksam för.





Inga kommentarer: