fredag 5 juni 2009

Jaha ja

Kunde himla knappt somna igår, flera anledningar.
Huvudet dunkade och det kändes som om en borr tröck mot hjärnan.
Tänkte mycket på hus och renovering.
Dessutom låg jag och tänkte på den där himla quizen som jag hade tänkt gör på facebook.
Himla irriterande.
Jag drömde, ärligt talat, om mina frågor som skulle vara med.
Då jag är klar med den så kommer jag nog meddela detta här och på facebook.
"Hur väl känner du egentligen Jenny?" kommer den heta.
Snacka om brist på annat kanske.

Kände bara för att göra något mer där än bara glo runt.
Sandra har ju ändå en fan club, men va himla, jag kan ju inte göra mig en. haha
Har inte gjort något för att förtjäna att vara någon sorts idol.
Sandra däremotm hon har gjort allt möjligt.
Dessutom är hennes bilder OTROLIGT vackra att man bara måste vara ett fan. =D

Ska hämta ut mina böcker så snart jag kan.
Engelska A och Människan social och kulturellt, intressant!!

Nu orkar jag inte mer av detta, men jag ska nog komma på några av livets frågor till senare ;)
I always do.


Inga kommentarer: